Strona główna
Webmetric Sp. z o.o.
Webmetric Sp. z o.o.

Webmetric Sp. z o.o.

60-361, Poznań, Wolsztyńska 13

Czym jest współczynnik konwersji?

Konwersja to nic innego jak czynność podejmowana przez internautę korzystającego ze strony www lub aplikacji mobilnej. Przyjmuje ona postać kliknięcia na wybrany przycisk, zapisania się do newslettera, wejścia na podstronę, wypełnienia formularza czy dodania produktu do koszyka w przypadku e-sklepu. To właśnie od niej zależy skuteczność działań biznesowych i zyski przedsiębiorstwa. Badania koncentrujące się na konwersji oraz wyciągnięcie odpowiednich wniosków zwiększają zainteresowanie daną ofertą i dają możliwość poprawy poszczególnych elementów procesu zakupowego.

Jedną z metod na zwiększenie współczynnika konwersji jest testowanie różnych rozwiązań. Do najchętniej stosowanych zalicza się przycisk Call to Action, nazywany CTA, który wzywa do działania i zwraca na siebie uwagę. Zazwyczaj działaniem tym jest zakup produktu lub zachęta do pobrania udostępnionych materiałów. Niektórzy wykorzystują także newsletter, którego zadaniem jest zwiększenie bazy potencjalnych klientów oraz powiadomienia push. O zagadnieniu tym wiedzą wiele specjaliści, z jakimi można skontaktować się na stronie webmetric.com.

Jest to adres agencji współpracującej z klientami o różnych potrzebach. Usługi, jakie świadczy, zwiększają konkurencyjność na rynku i ułatwiają docieranie z produktami lub usługami do szerszego grona odbiorców. Na witrynie znajdują się też informacje, dzięki którym można dowiedzieć się, czym jest współczynnik konwersji oraz dlaczego jest tak istotny. Specjaliści podkreślają, że zależy on nie tylko od liczby wejść na stronę, ale też od branży, w jakiej funkcjonuje klient. Szacuje się, że poziom współczynnika jest niższy w przypadku firm sprzedających tak zwane dobra luksusowe.

Temat ten nie powinien być bagatelizowany, ponieważ ma bezpośredni wpływ na ilość sprzedaży oraz działanie całego biznesu. Innymi słowy, sama realizacja kampanii marketingowych może nie zapewnić sukcesu. Specjaliści z agencji analizują działania klientów i nawiązują z nimi kompleksową współpracę, której celem jest optymalizacja konwersji czy konfiguracja reklam.

Copyright 2025 Sos-bullterrier.pl - wszelkie prawa zastrzeżone